Thursday, March 13, 2008

the aftermath

ilmu politik aku cetek jer... so i won't say much about what's happening to the country right now... but one thing for sure am not happy with what's happening in Penang and Perak..

even pasal DEB pon takleh ckp byk sbb aku tatau apa yg betol2 terkandung dalam DEB.. but i do believe terhantarnya aku ke ann arbor under scholarship JPA adalah salah satu drpd manfaat DEB... tataulaa betol ke idak... and i don;t think i like the idea of 'Malaysian Malaysia' either....

3 comments:

Lisa Lisa said...

BETUL!!!!!!!!

aku emo!

tuan punya said...

hhuhuhu

kalau ko baca statement2 tak brapa masok akal politician2 nih lagiklaa ko emo... aku rasa nak nangis jer tgk derang nih bergaduh.. konon nak bela rakyat.. nih macam nak bela periuk nasik sendrik jer... haihhhh

Ayun S. said...

tel ko mengundi pos dak arituh?