Sunday, March 16, 2008

ps2 and politic

one thing yg aku miss pasal stay in US is that kalau terasa nak main game lama2... no hal jer.. konpem ada yg jual... so tak kisahlaa ko ketinggalan setaun dua.. takda hal nya..

tapi kat mesia nih kena cepat and sentiasa up to date... kalau terlambat... mampuih laa nak carik unless game tuh glemer gila laa kot.. tapi God of War pon dah takda jual skrang.. yg ada GOW2 jer... uhuhuhuhuh

ampehlaaa... sedih betol... mana laa aku nak carik game2 lama nih... nak beli yg ori from the states not sure laa worth it or not... yerlaaa income in RM maa.. kalau income is USD lain lerr crita... uhuhuhuhu

even game utk GBA yg lelama pon dah takda... sedih nyerr... game2 baru cam takda yg menarik.. yg menarik sumer utk DS .. takpon utk PS3 ... ouwhh.. speaking of DS... ntah camna the other day aku termimpi ada game boy baru... rupa luaran ala2 GBA SP, tapi bila bukak.. jadik 3 screen tuuuhh.. bukan double lagik dah.. triple.. lawaaa lak tuh... tapi mimpi jerlaa... heheheh

crita lain plak.. pasal politic kat mesia nih.. aku rasa Politician nih byk yg tak pk dulu laa before ckp... aku pon slalu gak tak pk dulu before ckp.. tapi aku bukan politician maa... and aku tak ckp sampai satu mesia dgr maaa... ini org2 politician tarak tau rasa malu kaa? aiyaaa... memula kes LKS, pastuh shahidan plak... haiyaa... memula BN kata kan BA... now BN pon sama jer... in fact, BN nih tak reti2 nak blajar muhasabah diri ker.. cubalaa duduk dediam and perbetulkan apa yg tak betul dulu.. ini sebuk jeerrrr nak tuding2 jari silap org lain... haiyaa..... PRU13 nnt ntah camna laa agaknya...

No comments: